24 Kasım 2013 Pazar

bizim insanımızdan

ilk sayfa

her şeyin başladığı o anda
seni sevdiğimi söylemek için
yazdım bir anda kağıda
sana sevdiğim diyebilmek için

kalbimi kapatıp koydum kenara
sensiz geçen günler boyunca
ağladım belki de bazen
sende keşke beni sevsen

kalp işte dinlemiyor
sevdiği zaman bir kere seviyor
neriman senden başkasını;
bu kalp asla düşünemiyor

aşk dediğimiz bu duygu
senden önce bende hiç yoktu
seni sevdiğimden beri
aşkından oldum divane deli

sevmek nedir dedin bana
sensin demek isterdim sana
yapamadım bir anında
fırsat vermedin ki bana
yine de
unutamadım ben seni
yıllarca…

bir kelime konuşmadan
dinlemeden de hatta
vazgeçtik birbirimizden
geleceğimizden

zor bir durumdayım
sevmekten başka hiçbir şey yapmadım
severek yaşadım
ve artık defnedilecek naaşım

aşk dedikleri nedir ki
benim için senden sonra
unutamadım ki ben seni
aradan geçen yıllarca
aşk nedir ki dediler bana
güldüm geçtim senden sonra
aşkı bilmeyen insanlara…

kalp bir kere sever
insan bir kere ölür
ben seni sevdim
seni sevdiğim gibi de öldüm

inanmadı kimse aşkıma
ne sana ne de bana
ben sadece senin için
kıyacaktım canıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder