24 Kasım 2013 Pazar

bizim insanımızdan

ikinci sayfa

bir derdim vardı adı aşk
sendin oysa tek aşk
aşk dediğimde güldün
yıllarca beni bu derde düşürdün

seni sevmek değil derdim
ben seni karşılıksız sevdim
eğer sende sevseydin
dünyaları önüne sererdim

kalp işte bilmiyor
bilmeden de seviyor
sevdiğini bir tek sevdiğine diyemiyor
yine de gönlüne asla söz geçiremiyor

aşkı sende gördüm sevdam da sensin
anlaşılmamış aşkının çilesiyle erittin
kalbimi sana verdim oysa
benim aşkımı yine de sen katlettin

kalp dedim aşk dedim sevgi dedim
bilmedin
ben yıllarca sevdim ya
daha da ben neyleyim

tanımadın sen beni
bilmedin sevdiğimi
aşktan yana dertli
senin sevmediğinden beri
bu aşığının kalbi

yıllar geçse de aradan
ben o günü unutamam
seni sevmekden başka
ben bir şey yapamam

ömrümü verdim ben sana
yıllar sonra aşkıma
bir fırsat bile vermemiş olsan da bana
kalbim yıllardır hep senin yanında

yıllarımı verdim ben sana
kalbimi verdim aşkına
bitmedi hiçbir şey bende
sana olan hislerimde

her şey bitti bir sen kaldın gönlümde
ne kalbim vardı ne kendim artık
bir tek sen vardın içimde
senden başka sevemem artık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder