24 Kasım 2013 Pazar

bizim insanımızdan

üçüncü sayfa

her şey bitmişti o gün
sevmiştim sadece seni
seni sevmekse sebebim
ben en büyük günahları işledim

bir gönül var ki bende
istediği her şey sende
o güzel gözlerinle
fethettin bu gönlü sebepsizce

kovuldum bütün gönüllerden
kovdurdum kendimi gönüllerden
seni sevdiğimden beri
gönlümün kapıları herkese kilitli

dersanede başladı her şey
geldiğin ilk günde
seni sevdim meleğim
gördüğüm ilk anda işte

yıllar akar gider bir su gibi
sana aşkım hiç dinmez akar gider sel gibi
beni yakıp kül eden
kalbimin içindeki yangın
seni sevense bu deli

seni sevmek uzun bir yol
bu kalp buna dayanmaz
sevmek istemesem de
bu yol sana varamaz

bir güne sığdırdım tüm hayatı
uyandım seni sevdim
akşam oldu benim için
ben bir an önce gideyim
sessizlikte kendi kendime öleyim

ölüm beni korkutmuyor
sana olan sevgim kadar
bu sevgi beni öldürüyor
senin sevmediğin kadar

çok yaşamam ben bu aşkla
seni sevmek yasaksa
bu dünyada yaşamaktansa
dünya kalsın diğer aşıklara

aşkın tanımını yeniden yaptım
seni gördüğüm an şimşek gibi çaktın
kalbimi yaktın
dünyamı başıma yıktım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder