24 Kasım 2013 Pazar

bizim ınsanımızdan

yedinci sayfa

ey güzeller güzeli
ben de bir kalp var ki
seni sevmek için yaratılmış sanki
sen sevmesen de beni
sonsuza kadar senin bu kalbin içi dışı her yeri

aşk demedim sev demedim
bu gönle gel gir demedim
ben seni sensiz de sevdim
yıllarımı ben sana
bir hiç uğruna verdim

bu aşk için yaptıklarımı
bilmezsin anlamazsın
senin için yapacaklarımı bilsen
olacaklara inanamazsın

kalp dedim aşk dedim sevgi dedim sen dedim
bu gönülden içeri gel hadi gir dedim
sense ne dedin
beni sevmedin

bu aşk tarih yazdırır
düşünsene neriman
bu aşk kalbe kazılır
çıkmaz asla neriman

seni sevdikten sonra bilemedim
ben kimdim
seni bir kez daha göremedim
ey sevdiğim
ellerinden tutup
yarim ol diyemedim
ben sadece korkakça
kaçtım senden
bilmedin…

aşk olmaz mı bu gönülde
sen girdin ya içine
bir de dönüp baksan ki
senin sevgin her yerde

ben senden başka sevemedim vallaha
sana olan aşkıma inanmadın ki asla
sensiz yaşamaktansa;
kıyarım ben bu cana

bu satırlar hiç bitmez
yaza yaza dil yetmez
sende beni bir sevsen
benim aşkım hiç bitmez

senden ayrı kaldığım her gün
oldu ellere düğün
seni seven bu kalbe
attın gittin bir düğüm

kendi başıma kaldım
sende seversin sandım
öyle bir aşk ki neriman
senin için ben yandım

dört yıl geçti aradan
seviyorum neriman
aşkın ile kavruldum
eriyorum neriman

anlattı bana bilmediğim her şeyi
bakışlarındaki o sessiz korku
anlamadığım şeyler söyledi bana
bu kulaklar neler neler duydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder