24 Kasım 2013 Pazar

bizim ınsanımızdan

beşinci sayfa

karşılıksız sevdim ben
yeter ki mutlu ol sen
ben gerekirse yaşamam
sensiz yaşamayı zaten başaramam

şiir yazmak geldi içimden
hep seni sevdiğimden
anla artık neriman
sensiz bu hayatı bitiremem

bir mesajı çok gördün
kalbimi toprağın altına gömdün
dizlerimin bağını bir an içinde çözdün
bense senin için bildiğin bir öküzdüm

kalbimin derinliklerine hapsetmiştim sevgimi
yıllar geçse de üstünden tozlansa da hatıralar
ben adamıştım sana kendimi
silinip gitmez bu duygular

bir kadehtin gönlüme
sarhoşluğu getiren
bir kederdin kendime
beni aşkıyla bitiren

aşkın şarabı
gönlümün dermanı
söyle bana sevgili
var mı aşkın ilacı

benden bekleme unutup
uzaklara gitmemi
ben seni seviyorum
bu aşk mutlu bitmeli

sevmek bir oyun sana
hep kaybeden en olunca
bu oyunu oynama
kalbimi ateşlerde yakma

tıkanmış bütün yollar
aşkın yüzünden
seni sevmek tek çözüm
elimden geldiğinden

bu satırlar hep sana
aşığım anlasana
okumayacaksan da
alay etme asla

sana yazdım bunları
baştan aşağı
aşk sevgi dedin
seni yıllarca bekledim

bu kalpten beklediğin
unutmasıysa seni
asla unutamaz
sensin tek çaresi

aksaraydan geçerken ağlamak istiyorum
ne zaman aksaraydan geçsem
kalbim ağrıyor daralıyorum
sevdiği bu şehir de bırakıp gidiyorum

bu gönülden içeri girdin bir kere neriman
ben sensizlikte ne yaparım
aşkın için bekler
bir tek sana taparım.

bir teselli vermedin
beni yıllarca beklettin
beni sevme diyorsan
sensiz ben bir hiçim

beni kendine bağlama
beni kullanıp da
bir çöp gibi
fırlatıp atma

günaydın güzeller güzeli
her şeyimsin sen değil mi?
ben de bir kalp var ki
seni sevmekten oldum divane deli

bir aşk bu kadar mı zor
bana sevmek bu kadar mı kor
görme seveni bu kadar hor
kalbimi dağlayan sanki bir kor

aşktan yana her sözüm
bir tek sensin sevdiğim
kalbine giremedim
sevğimi bilemedin

her günümü ekledim
sevdiğim seni beklerim
aradan yıllar geçsede
bir tek seni severim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder