24 Kasım 2013 Pazar

bizim insanımızdan

dördüncü sayfa

aşk ne dedim ben sana
ben seni sevmiyorum ama
dedin ya bana
yıkıldı dünyam o anda

kırk yıl geçse de aradan
dünya yıkılsa aşkımdan
vazgeçmem bu sevdadan
sensiz yaşayamam neriman

bu yazdıklarım hep sana
aşk ise istediğin
ben seni deliler gibi sevdim
aradan geçen dört yılda
bir kere beni sormadın

sevilmek istiyorsan eğer
bu kalp seni yıllardır karşılıksız sever
asla vazgeçmez senden
ölüm gelse senin elinden

her şeyden vazgeçerim
bir tek senin uğruna
diyorsan eğer bu aşk yalansa
var git sende yoluna

seni sevmek değil niyetim
her şeyim oldun benim
bir tek günüm bile
sensiz geçmiyor artık benim

günler geçiyor
yıllar geçiyor
sana olan sevgim
anla artık hiç bitmiyor

bu gün seni düşündüm
her gün olduğu gibi
yaşamaktan vazgeçtim
sensiz olduğum için

niğde de gördüm seni
kuru bir selam verdin
kalbimdeki koru yaktın
ciğerimi dağlattın

keşke zaman geçmese
donsa bir an da öyle
ben sana ulaşmışken
sen de beni sevmişken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder